NU BLIR DET ATT VARVA NER DAGEN

Har nu under eftermiddagen och kvällen både hunnit träna och skrivit klart svenska uppgiften. Känns riktigt skönt att skickat in den.

Nu har jag gjort mig två mackor som jag ska äta upp och om ett litet tag blir det filmmys tillsammans med familjen. Känner mig riktigt seg just nu så det ska bli skönt att varvar ner dagen. Sovmorgon har jag i morgon, så den sitter inte alls fel. Mitt hjärta där emot ska vara på körskolan tidigt för att åka iväg på hakbanan, spännande! Håller alla tummar för honom för att hoppas körningen kommer att gå bra för honom. Snart har han körkort också, längtar så tills det är min tur. Pratar med han just nu och han, lika som jag, tar det lugnt framför tv:n just nu. Känns skönt, och på något sätt, att det är så söndakvällar ska vara. Om inte annat- ganska ofta!

Nä nu ni, säger jag god natt för mig. Är nämligen ganska tvecksam om det blir några mer uppdateringar senare.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0