MIN STRESSIGA DAG

Vilken dag! Wow må jag säga, den har varit riktigt stressig och jag klarade av att bemästra mina nerver genom hela dagen och klarade framförallt engelska seminariumet riktigt bra! Alltså är jag just nu en riktigt glad tös som ska iväg alldeles strax för att göra några ärenden!

Tryckte som fanns inom mig igår har alltså släppt just nu och jag är så glad. Glad över att jag klarade det och att denna vecka på skolan kommer bli riktigt rolig, vi ska ha "tema vecka" och då ska jag tillsammans med ca. 7 andra göra en tidning, riktigt skojigt. Alltså har vi inga vanliga lektioner, det gillas sähär en vecka kvar innan lovet tar start!
'
När nu ska jag pudra nästan lite och sedan åka iväg, hör av mig senare då jag kommer hem.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0