MIN STRESSIGA DAG

Wow vilken dag och vad kasst det har varit med uppdateringar här under dagen! Men så får det bli ibland och speceillt idag, har knappt haft en ledig minut för att andas känns det som! Jag tillsammans med mig grupp har idag startat upp att skapa en tidning, den här tidningen ska släppas i morgon under dagen och den ska inehålla tio sidor!! Det är så sjukt mycket att göra och arbeta med! Vi började halv nio i morse och klockan sex nu i eftermiddags/kväll lämnade jag och en kompis skolan. Vi har alltså suttit exakt hela dagen med detta arbete, hua. Lovet är nu extremt efterlängtat må jag säga!

Jag nu ända sedan jag kom hem jobbat med layouten och det är så grymt svårt och jobbigt! Nu ger jag upp, jag tänker inte sitta länge ikväll. Då jag varken fått in några texer från min grupp och fått någon form av respons för allt mitt slitande så är jag allt förtjänt av en härlig nattsömn!

Jag länge så till i morgon då jag ska få krama om och mysa med min kille, känner verkligen att det är något jag behöver just nu. Få lite umhet och kärlek från sin älskade. I morgon utöver att vi ska ses så har jag enormt mycket att göra med tidningen men tänker inte håller på allt för länge. Hoppas på att få "kvälla" tidigt hehe!

Nä, nu ska jag göra mig klar för morgondagen. Ska försöka vara lite bättre med att uppdatera i morgon. Sov så gott alla.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0