MIN LÖRDAG

Hallå där alla! Denna lördag har redan börjat övergå till lördag kväll, vilket betyder att min lilla prins ska komma vilket känns riktigt bra! Han kommer att komma om inte allt för länge, ska fixa lite saker innan och möjligen läsa lite i engelska boken, har inte alls mycket kvar så det kan jag ta i morgon bitti också. Men det skulle som sagt vara riktigt skönt att ha fått de överstökade nu!

Jag har idag läst i boken fram till elva/ tolv och vid ett åkte jag ner mot stan. Kom inte hem där ifrån för ens fram mot fyra tiden, en ny parfym fick b.la. följa med mig hem! Sedan dess har jag inte gjort så mycket klockan har bara rusat förbi, tagit det lugnt framför tv:n, ätit middag och lite sådär. Riktigt skönt må jag säga då jag igår satt och pluggade hela kvällen!
'
Nu ska jag ta och sätta mig riktigt skönt och ta med mig boken och läsa lite innan P kommer. Tvecksamt om det blir något mer inlägg ikväll, annars så hör ni från mig igen i morgon.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0