MIN DAG OCH GÅRDAG

Nu har jag studsat ner i sängen och känner mig redo för att hamna i drömmarnas värld ett par timmar! Kommer nog kännas tomt i sängen utan hjärtats sällskap, men det går bra ändå. Kommer få nattligtsällskap i morgon så så synd är det inte om mig hehe!

Vi hade det jättebra, han kom till mig vid åtta. Jag kan knappt hem från träningen och ut från duschen fören han ringde på dörren. Sådär extra glad över att få träffa och hålla om honom. Det är då glädjen och lyckan drar iväg som högst på skalan! Vi myste ner oss i soffan, såg på becka och åt kvällsfika. Vi gick senare ner en våning och satte till oss lite mysigare på "vår plats". Myste ner oss under det renbäddade täcket och höll om varandra. Pratade och hade det perfekt tillsammans, somnade inte allt för sent. Men blev väckte idag klockan ett. Vi vaknade en del tidigare, men kom verkligen inte upp. Det är bra svårt måste jag erkänna. Jag sover så gott tillsammans med honom. Att få han närhet, värme och kärlek är guldvärd!

Vi tvingade oss upp och gick ut med hunden och åt mat. Dundermätta blev vi och hamnade i paltkoma i soffan omringades av varandra. Jag kan alltså kort och gott även denna gång säga att jag har haft underbar tid med min snutte.

Nu ska jag sova, klockan bara springer iväg. Har en hel del (massssor av saker) som står på morgondagens att göra lista. Hua, lika bra att släcka ner så jag inte råkar sova borta hela dagen. P kommer också till mig fram mot eftermiddagen/ kvällen i morgon vilket betyder att då måste allt vara klart!

God natt och sov så gott alla. Jag hör av mig om ett par timmar igen.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0