LIGGER FORTFARANDE KVAR I SÄNGEN

Jag ligger fortfarande i sängen och har det skönt. Har varit vaken i x antal timmar men det har inte blivit av med några uppdateringar. Ska nog försöka kliva upp snart, men som sagt, sängen är alldeles för skönt just nu.

Jag har en del jag måste göra idag, b.la. börja med en svenska upg., läsa engelska bok och svara på frågor om den och jag ska även skriva en mall som jag ska gå efter till dagens träning som jag ska hålla. Känns skönare att ha något att gå efter.
'
Nä nu ska jag kliva upp och äta något, efter att ha varit vaken i ganska många timmar och inte ätit något så kurrar magen en aning. Hör av mig senare.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0