KVÄLLSMYS MED FIKA

Nu är jag åter hemma, alldeles trött och slut! Måste verkligen komma i säng i tid i kväll för att slippa svimma ihop under morgondagen som det känns nästan som jag har varit på väg att göra idag. Hua.. Men idag blev det lunch på skolan vilket känndes riktigt bra.

Blev kvar på skolan idag ända fram mot klockan sex, igen! Helt galet! Blir lite smått frustrerad att endast jag och en till i gruppen av åtta var kvar för att jobba med tidningen.. Vi han inte klart, så vi ska åta i morgon bittit till klockan halv åtta för att trycka ihop de sista tidningarna. Känns så grymt skönt att det är fredag i morgon och helg. Denna vecka har varit så utmattande och jag tror nästintill alla elever på skolan är slut och längtar till i morgon eftermiddag då vi slutat!
'
Nu ska jag göra mig klar för kvällen, äta kvällsfika och lägga mig i sängen och se på en film. Riktigt lugnt och skönt. Se fram emot morgondagen då jag ska få träffa mitt hjärta, saknar hans närhet och gosighet! MM, världens goaste.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0