KÄRLEKSSJUK

Känner mig lite halv krasslig. Längtar så in i bomben efter helg. Att kunna mysa med mitt hjärta som jag inte träffat något nu i veckan pågrund av att han har haft grymt mycket i skolan och sitter även nu med kemiböcker då han har ett prov i morgon. Men i helgen då, då ska vi får ta hand om varandra och mysa. Få ta igen saker som vi missat, prata och mysa en massa, läängtar så! ♥

Jag börja göra mig klar för kvällen, inte sova men jag ska duscha hoppa ner i sängen och se på en film. Smsa med mitt hjärta och höra hur pluggandet går för honom, bestäma mer om helgen och lite sådär. Ibland är det riktigt jobbigt att vara kär, det är så fint och på så många sätt bra, men som i det flesta andra sakerna så finns det negativa saker.. Jag vill bara ha honom nu vid min sida och höra att han har saknat mig och pussar och myser med mig. Det skulle betyda så mycket, men det är inte långt tid kvar tills det kommer att ske. Jag behöver bara "stå ut" i x timmar till!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0