KÄR OCH LYCKLIG

Jag är välrdens lyckligast nu känns det som! Jag mötte kärleken direkt efter att vi slutade, vilket var strax före tre. Vädret var inte riktigt på vår sida idag, det har varit fint hela dagen men precis då jag kliver ut från skolbyggnaden så känner jag hur det börjar dugga. Några minuter senare så spöregnade det! Då vi möttes så log vi båda stor mot varandra, renget bara forsade ner men det gjorde inte oss alls så mycket, vi stod där, mitt ute i regnet kramandes om varandra och kysstes. Känndes som i en riktigt film, det känndes så bra. Så underart. Då vi kom hem till mig så var vi riktigt blöta och låna ut kläder till P så vi slapp gå runt i blöta kläder.

Vi såg på film och myste, är så glad då jag är med honom. Allt känns så bra, allt. OO jag kan inte beskriva min lycka, han är goast, mysigast, charmigast, omtänksamast, snällast, socialaste och allt sådant där fint enligt mig. Puss på det.
'
Vi han inte vara med varandra så jättelänge för vid sjutiden så åkte jag iväg på träningen och släppte av honom vid bussen på vägen. Men det var riktigt mysigt och trevligt att få träffas och vi ska ses snart igen. Längtar redan att få prata och mysa med han jag tycker om. Det känns bra, riktigt bra.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0