KAFFE, TIDNING OCH TV

Sitter i soffan inlindad i en filt för att slippa frysa, huttrar lite lätt och önskar att min kille skulle varit här bredvid mig nu och värmt mig. Världens gulligaste. Men har är så duktig och jobbat hela eftermiddagen och kvällen.

Dricker lite varmt kokande kaffe med förhoppningarna att den ska göra en inverkan på min kalla kropp. Har frysit och känt mig lite halv knackig hela dagen. Skulle inte kännas så kul att bli sjuk nu, jag som ska träffa mig hjärta på onsdag... Byta till en tjockare jacka ska jag nog göra, det förminskar nog chanserna att jag ska bli sjuk. Tjockhalsduk, vantar och mössa hör hösten och vintern till och det är så mysigt att lurva in sig i då man ska gå ut.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0