FIXAR OCH TRIXAR

Har kommit hem från plugget för ett tag sedan. Riktigt varmt är det ute, tog av mig till endast kortärmand. Har nu gjort det hela veckan, men på morgonen är det riktigt varmt, då han man på sig jacka, halsduk och sarong på axlarna- hua vilken skillnad det är.

Det är skönt att sluta tidigt, älskar det. Slutade förra året ett tag halv fem nästa varje dag, inte alls så kul. Att nu får slute betydligt tidiare uppskattas extremt. Solen skiner på ute så fungerar på att ta med mig kameran ut och fota litegranna nu innan P kommer. Ska även fixa en del saker här hemma och försöka få lite plugg gjort nu innan. Men jag hör av mig senare.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0