FILMMYS OCH SNART SOVA

Jag har hela eftermiddagen och kvällen ägnat mig åt studier, framförallt engelska bok läsning. Jag har kommit en bra bit framåt och det känns riktigt skönt! Jag har även pratat med mitt hjärta till och från, även han har ägnat såg åt plugg. Matteprov i morgon är vad som står på hans schema. Matte D! Hua, må jag säga. Duktig kille jag har. Vet vem jag ska fråga då jag behöver hjälp i mitt matte B kurs!

Jag har nu lagt ner plugget för dagen och ligger nu i sängen och ser på film. Skola tidigt i morgon så ska inte försöka släcka ner allt för sent. Längtar superduper mega mycket till i morgon, för det är nämligen då, i morgon alltså, efter skolan som jag ska få träffa honom som jag älskar. Mitt hjärta, P. Han slutar hyfsat sen men ska försök slinka i väg lite tidigare, då han har labb sista lektionen. Ska bli riktigt mysigt att få träffa min saknade pojke.
'
Nä nu ska jag se på filmen. Jah hör av mig mer i morgon. Sov så gott alla så hörs vi av mer igen i morogn

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0