BILVERKSTAD

Är bra behändigt med appen i telefonen ibland må jag säga. Är nämligen just nu på bilverkstad och ska fixa en sak på bilen.

Övningskörde hit och ska även ta mig ann ratten åter hem. Har blivit mycket övningskörning, blev även i går och i måndags då vi skulle mellan olika platser. Tar vare chans jag får för att få övningsköra!

Idag har jag även pratat med P och han klarade körkortsteorin, så himla glad för hans skull! Nu är det bara uppkörningen kvar, sedan har han kortet! Så kul och roligt för honom <3

Nä nu verkar det som att bilen är färdig och jag kan sätta nig bakom ratten igen för att åka hem över. Ska äta middag och sätta igång med lite plugg, sedan är det träning som gäller. Finns chanser att det kommer mer uppdateringar innan jag åker iväg på träningen, om inte, så får ni höra från mig igen senare ikväll!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0