BESVIKEN

Neeeeeej!!! Känner mig enormt besviken, så himla f*rbannad besviken på mig själv. Nu är det gjort och inget jag kan ändra, tiden går tyvärr inte att dra tillbaka. Så det jag får göra nu är att sikta frammåt och tänka på mina snedsteg till nästa gång. Jag får se det som positivt att detta var en "test gång" och att detta inte blir betyget, att jag har en till gång på mig, att lyckas och briljera!

"arg. så himla arg. förbannad. less. alltihop. behöver uppmuntras, behöver uppmuntras att jag finns. av rätt personer. är så lycklig men endå så himla itu. är isär. är inte ens ledsen. är bara tom, och har ont. och arg. fyfan vad förbannad jag är."

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0