ÄNDRADE PLANER

Min eftermiddag blir helt annrolunda än hur var blev planerad, var tänkt att jag skulle vara med P, dock hade vi inte spikat det till 100%. Men han har ett stort fysik prov i morgon så han måste plugga hela eftermiddagen och kvällen. Vi hade igår pratat om att ses ett tag och att han sedan skulle åka hem och plugga, men nu blev det inte så. Men samtidigt så förstår jag honom.

Vi pratat i alla fall om att ses i morgon för då fungerar det för honom. Men då är istället jag som möjligen kan ställa till det.. Jag ska nämligen hålla i nybörjarna, som tur är så är deras träning tidig så jag kanske åker till honom efteråt eller så ses vi innan träningen. Men då blir det inte alls speciellt länge.. Nåja, på ett eller annat sätt ska det lösas, för ses- det ska vi.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0