SÖTISEN MIN

Nu har min lilla prins kommit hem! Oj vilken tjusig kille må jag säga, har blev så söt efter frissan. Efter att ha varit lång hårig, lite små "luffsig (på ett positivt sätt), charmig och mitt lilla "lejon" så har han nu övergått till kort kort hår, lika söt som vanligt och ger en ett goss skratt då man ser honom. Ååh så söt så! Just nu håller han på att bli tokig på sina öron då de på salongen gav honom någon sprej som skulle hjälpa till med något (?), han som är så kiklig i sina! hehe (a) Söthönan min, nä nu ni ska jag forstätta ha det skönt ute i solen.


update: Självklart är det min hund som har varit hos frissan!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0