SISTA SKOLDAGEN I ÅRSKURS 1

Idag var sista dagen på skolan med riktigt lektioner! Det känns helt sjukt, det här året har gått så fort! En i min klass sa så här idag "Det här är min sista naturkunskapslektion i mitt liv!", jag reagerade till och tänke hon har rätt, hon kommer aldrig mer läsa naturkunskap för hon har inte valt B kursen. Vissa hurser har nu avslutats och andra fortstätter och nya sätter igång efter sommarlovet! I de kurser som nu avslutatas har vi fått reda på betyget och jag är så glad och nöjd över mina prestationer och resultat! All slit och möda har resulterat i goda resultat, kan alltså sammanfatta det hela med att lägg ner tid åt skolan lönar sig riktigt ordentligt! Det gäller att prioritera tiden och sammtidigt hinna med annat också! Min hjärna känns nu alldeles slut, dock så måste jag skriva klart en labrapport som ska in. Har lite kvar som ska läggas till och fixas, dags att stänger ner internett och öppna worddokumentet!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0