SHOPPING

Har storshoppat nu på eftermiddagen/kvällen. Kom sammalnagt hem med fyra profffulla kassar. Hittat mycket fint och det känns riktigt roligt. Var ett tag sedan jag shoppad så hittade som sagt en hel del. REA överallt också har jag lagt märke till, blir då extra roligt att shoppa om jag hittar något från rean.

Har precis fått mat i magen och har precis lutat mig tillbaka och känner hur riktigt mätt jag blev. Ska nog ta min bok och läsa, har fastnat riktigt ordentlig. Tror jag är påväg att bli en bokmal? Brukar ofta bli så på sommrarna, en sommar (för 3-4 år sedan(?)) så läste jag sammanlagt ut 9 böcker! Känns som nu i efterhand, gjorde jag något annat än att läsa? Eller levde jag i böckerna på nätterna och framför solen? En fråga som man kan fråga sig, vet själv hur mycket jag ägnade min tid åt så läste var dock inte det ända jag ägnade min tid åt haha!
.
Nu slog jag på tv:n och inser att det är halv åtta hos stjärnorna, kanske något att se på? Nä hunni vi hörs.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0