ETT ÅR SEDAN

Det var exakt ett år sedan jag gick ut nio, bölade som en lite gris för jag tyckte det var så hemskt att splittras från min förra klass. Vilket jag nu inte alls tycker är lika hemskt för jag trivs som fisken i vattnet i min nya, fått oerhört fina klasskompisar som jag är enormt glad över att fått lära känna.

Jag känner mig väldigt känslig idag, jag vet egentligen inte varför. Kanske är det för att "han" tar studen och jag inser att jag inte kommer få träffa honom på varken skolan eller utanför eftersom han kommer börja plugga på annan ort. Visst kommer vi kunna ses i mellan åt då han kommer hem för att hälsa på men inte alls på samma sätt. Jag kommer sakna honom, som inte heller känns så konstigt! Kanske kan jag vara känslig idag för att jag fick ett enormt fint mail från min mentor/ lärare som inte kommer fortsätta på min skola nnu efter sommarlovet? Det var så fint och personligt skrivet så man satt där som en lite tant och gren! Hua.. Eller kan den vara så att det bara är en sådan dag? En känslig dag då jag har lätt för att börja grina? Sak samma så känner jag att även den här dagen kommer bli grym! Det bara är så, det ska jag se till!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0