ENORMT MÄTT OCH BELÅTEN

Blev lite väl snålt med inlägg igår och ser ut att bli ännu värre idag? Illa. Men om det är fint väder ute och inget speciellt att berätta så blir det så här.

Som sagt så har solen varit framme hela dagen och jag har arbetat. Har känt mig som en kamin, solen har bara gassat rakt på mig, vindstilla och jobbigt! Sammanfattningsvis kan då säga att jag har fått ytterligare färg och har nu ett hettande ansikte!
'
Förutom att jag har jobbat stenhårt så har jag även hunnit njuta av solen en del och nu på kvällen ätit på restaurang och haft det mysigt med familjen. Maten var ritkgit god och jag blev enormt mätt, jag hade tänkt att baka kladdkaka nu ikväll men nu efter att ha ätit den utsökta middagen så är det inte ens en tanke! Ska nog ta mig ett stort glas vatten fylld med massa is, är så tröstig! Kanske har jag fått i mig lite för lite vatten under dagen? Kan nog vara så.
'
Hör av mig mer senare om inte annat i morgon, ha det bäst.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0