DET. ÄR. SÅ. GRYMT.

Då vi höll varandra i hand, då du klämde lite extra i min och kollade på mig med dina fina ögon gjorde mig så glad. Jag blev så glad, kännde mig så där extremt kär. Då vi åkte skoter, då du flera gånger under åkturen stannade och frågade hur det gick för mig, om du körde för fort, om jag fryste osv. Då vi vurpade och du sprang fram till mig och frågade om jag gjorde illa mig. Då vi flera gånger bara myste, låg och kollat på varandra eller sett på en film, fått varandras närhet och kärlek. Din doft, dina pussar och kramar är obeskrivbara. Då vi stått och nästintill inte kunnat slitit oss från varandra, då vi ett flertal gånger stått och myst med varandra alldeles för länge oavsett hur trötta vi varit så har jag alltid fått energi i din närhet. Du var så fantastiskt. Allt. Allt som vi gjorde. Att bara få vara i din närhet gör mig nästan matt och svag och jag känner mig så trygg och stark på ett så underbart sätt!

Att det ska vara så märkligt, att allt ska hända nu. Jag vill inte. Jag skulle vilja spela tillbaka tiden ett tag, låta den stanna där och sedan spola och fixa ihop det till som jag vill ha det. Det skulle vara så perfekt! Nu ska jag sova, har en hel del saker att tänka och grubbla på under natten och hoppas att jag vaknar med någon klarhet kring vissa bitar i morgon. Sov så gott

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0