DET PERFEKTA PAKETET!

Min dag har varit kanon. Åkte först förbi K med presenten och snackade med honom ett tag. Lika trevligt som vanligt att träffas, glad för presenten blev han också! Så jag lyckades köpa ett bra paket helt enklet! Studentpresenten är även den köpt åt honom och den är så gryym! Den kommer han älska känner jag på mig!


Men nog om det, efter att besökt kristoffer så åkte jag och träffade en del från klassen för att ha piknik! Vi pratade och skojjade på som vanligt! Dock blev det väldigt kallt så blåste vann tillslut, vi lyfte våra rumpor och gick in mot affärerna för att kolla och skiljdes åt efter ett tag.


Nu lucktar det mat här, dags att äta och sedan fortsätta med vetenskapliga som det kanske inte blivit så mycket som det kanske var tänkt.. Den här förlovet har varit alldels underbart med perfekt sällskap så det så!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0