A CAT.

Det var igår det hela startade, en nya saga i mitt liv. Jag fick det första smset från P, med honom är det något speceillt med, men samtidigt blir jag irriterad på en sak som han har gjort. Men vad är det i det stora hela? Ingenting. Jag vet inte vart det hela kommer att leda, hur det kommer bli eller någonting. Det ända jag vet är att jag känner mig irriterad, blandat med lite glad och en smula förvirring. Det skulle kunna kännas bättre om ********** och jag inte stod som vi står mellan varandra om det ska kunna bli någonting med P. Hur nu jag och *********** egentligen står mellan varandra? Samtidigt är jag superglad över hur väl och närar jag känner **********, han är en underbar person som jag gillar. Har svårt att tänka mig att han snart ska flytta, men jag måste koppla bort den tanken. Jag ska ta vara på den här sommaren och ta vara på den riktigt ordentligt! Vi får se hur allt blir och leder till.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0