YOU CAN EVERYTHING YOU WILL

Att kunna koppla av är en viktig sak, kunna ta vara och prioritera tid är också väldigt viktigt. Ibland kan man njuta alldeles för mycket eller alldeles för lite, då kan det uppstå att man t.ex. har svårt att hinna med andra saker som man hade hade tänkt, och det kan då sluta i stress vilket inte är så bra. Att kunna få en jämnbalans är inte alla gånger så lätt som det låter och som man kanske tror att det är. Jag kan inte säga så här ska man göra för att slippa stressa, alla är vi olika, och olika saker är bra för oss. Själv har jag t.ex. svårt att lyssna på musik undertiden jag pluggar, jag behöver ha tystnad runt omkring mig. Då andra är raka motsatsen, behöver musik och ljud för att koncentrationen ska vara på topp. Det gäller att testa sig fram tills man finner något som passar en bäst. Nu var pluggtekniken bara ett exempel, med det gäller att hitta en teknik som passar en bäst till praktiskt taget allt.

Jag tänker inte predika och säger gör si och gör så, utan allt gäller bara att hitta själv vad som passar en själv bäst. Prova dig fram och gör inte som alla andra och tro att det passar dig lika bra som det passar någon annan! Gå din egen väg och föll inte för grupptryck, stå för att detta passar dig bäst oavsett vad någon annan tycker om det sättet du använder dig av! Lycka till.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0