THE SUN SHINES

Klockan är ganska lite. Jag är vaken. Ligger fortfarande kvar i sängen, det ända som kan höras är fläktsystemet och svaga snarkningar. Jag ska nog snart väcka de andra. Andra dagen här idag. Lika vacker väder idag som igår. Strålande sol. Tror det blir poolen idag. Luftmadrassen jag köpte i lördagskväll följer självklart med mig ut i det fina vädret. Kunna flyta runt, koppla bort allt. Höra musik, eller människor prata med varandra är en en speciell känsla. Det är något unikt med hur många olika typer av människor det finns. Folk är från olika världsdelar, alla (nästan) talar olika språk men varandra. alla (nästan) kan komenciera med varandra genom engelskan. Ett viktigt språk att kunna.

Hör hur det börja röras utanför mig dörr. Dags att kliva upp. Äta frukost för att sedan ta vara dagen, låta solen lysa och göra en lite brunare.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0