"TA MIN HAND, JAG FÖLJER DIG, VI SKA ÅT SAMMA HÅLL"

I bilen på vägen till flygplatsen smsade du med mig, det var mitt i natten. Men du var vaken. Vaken för att smsa med mig. Efter ett tag blev det dock läggdags för din del, och du avslutade med att önska mig en grym resa. Jag kände på mig att jag skulle ha det. Jag kände även att jag skulle tänka på dig. Dig som börjar på P.

 

Telefonen plingade till bara en liten stund innan flyget gick, det var du. Du berättade att du ville prata med mig precis innan jag åkte. Att du hade ställt klockan endast för att smsa med mig, hur trött du än var. Hur få timmar du än hade sovit. Jag visste att du var trött, det visste jag. Jag kände mig glad. Jag satt i planet med ett leende på läpparna, spred glädje till de runt omkring mig. Jag somnade med desamma jag hade sjunkit ner i flygstolen. Drömmarna flög i väg med desamma. Det här var något speciellt.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0