SUNDAY TODAY

The first day her. Solen har legat på hela dagen. Ligga vid poolen och stranden och guppa på vattnet är min verklighet här i värmen. Ska snart hoppa in i duschen. Sitta på balkonen och läsa bok, det är mysigt, kanske lite för mysigt för att slita sig ur bokens spännande handlig. Hör ljud från tv:n som står på. Svensk ljud kommer från högtalarna. Mysigt. Jag njuter.

Nu är det dags för mig att hoppa in i duschen. Göra sig klar för kvällen. Kanske slinker en tonfisksallad ner i min mage i kväll? Det var vädligt länge sedan jag åt den goda rätten. En maträtt jag gillar skarpt. Tonfisken blandat med massa härliga grönsaker och färglada färger, mumms. Duschen ska bli mitt nästa stopp. Det gäller bara att lyfta sig från stolen här ut, ta sig in i, och vidare till duschen för att svalka av sig. Skrubba kroppen och tvätta bort dagens saltvatten!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0