STORFRÄMMANDE

God morgon. Är grymt trött. Somnade alldeles för sent i går, och blev väck alldeles nyss. Klockan har precis pacerat halve nio och jag har redan hunnit med en hel del. Bli väckt tidigt är faktiskt en stor gillning ändå. Att kunna ta vara på dagen ända från att den börjar och vid lunch känna att man hunnit med så mycket och att klockan ändå inte är mycket. Det är faktiskt en ganska skön känsla, kanske ska jag ställa klockan lika tidigt i morgon?

Mina planer för dagen är att vara med en vän som är på besök, S och hennes lillasyster S. Det var väldigt länge sedan jag träffade dessa góa tjejor så vi kommer nog få en riktigt bra dag. Solen är även framme, kanske blir det att vi doppar oss i det kalla havet? Eller bara sitter och snackar om allt vi missat? Det kommer bli en grym dag oavsett vad vi gör. Jag hör av mig under dagen.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0