NJUTER AV LEDIGHET!

Som jag trodde så kom vi inte alls speciellt långt. Då vi satt hos våra vänner så drog vi det som ett skämt att vi endast skulle komma till er restaurang längre bort och sätta oss där och njuta av det fina vädret med en matbit och sedan åka tillbaka. Ja, precis så blev det ungefär. Nu är vi tillbaka och mätta i magen efter att ha fått i oss en matbit. Att sitta ute på en uteservering och mummsa i sig en massa gotta med klarblå himlen ger färg det också har jag idag fått bevisat riktigt ordentligt! Lite röd på kinderna har jag nog också hunnit bli! Helt otroligt, svensk sommar tar riktigt bra på en!

Nu ska jag beyta om till bikini och sätta mig med en bra bok ute i eftermiddagssolen och njuta!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0