MYSIGT VÄDER

Wow, jag lyckades idag igen att vakna alldeles för sent igen.. Jag vaknade vid tolv, eller rättare sagt blev väckt. Jag hade dock vaknat vid klockan åtta nio av mig själv men då vräckte regnet ner så då tyckte jag att jag lika gärna kunde få sova lite längre. Då jag vaknade strax före tolv så öste regnet fortfarande ner. Nu nästan sex timmar senare så har det slutat regna och det är endast vitt och disigt ute.

Jag har sedan jag kommit upp inte gjort så himla mycket, myst framför en film. Varit och storhandlar och kollat in i butiker. Kom hem för inte så jättelänge sedan och ska snart hjälpa till med middagen, vi får nämligen besök till middagsdags. Tror därför att det inte kommer bli så bra med uppdateringar, men det blir nog ett till innan det är läggdags.
'
Så tills vidare, ha det grymt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0