LUNCHDAGS

Nu har vi precis gjort i ordning lunch och svalkande dryck till. Ska bli gott att få lite mat i magen, jag känner verkligen hur kroppen blir lite trött av solen varma strålar. Därför skönt att få gå in i två sekunder och få lite svalka och "normalt" ljus. Ska dock gå ut i skuggan och äta. Der fläktar en hel del vid havet vilket ändå är ganska skönt. Skulle bli som en bastu annars, vilket jag inte skulle klara av speciellt länge.

Känner mig gansak rastlös idag. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, eller om jag egentligen vill göra något annat än att ligga ute och sola med en bra bok. Vi får se i fall det händer något mer framåt eftermiddagen.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0