JOBBDRÖMMAR

I bilen på vägen hem gick munnarna på oss riktigt ordentlig. Vi pratade om mycket och bla. var det om framtidsyrke, vad vi ville jobba som. Om det blir att vi jobbar som det vi vill nu i framtiden, eller om det blir inom något helt annan branch. Det var ett intressant samtalsämne. För egentligen, ingen kan säga "jag vet att jag kommer jobba med det här.". Vi kan alltid känna att detta vill jag jobba som, men du kan ändra dig lika snabbt. Något kan inträffa så du inte kan bli det du vill då.

Jag vill tex. inte arbeta med samma sak idag som jag vill då jag var liten. Jag känner nu att "detta vill jag jobba som" och har känt så ett bra tag. Det skulle inte förvåna mig om jag arbetar med detta. Men likagärna kan det bli något annat, men en sak vet jag. Och det är att det kommer i så fall bli inom liknande branch.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0