FÖRFATTARTIPS

Eftersom denna brutta verkar vara lite seg i duschen så tänkte jag passa på att tipsa om Mari Ljudgstedts böcker. Jag har nu läst ett flertal utav de och gillar de skarpt. Likaså Nora Roberts böcker. Kanske kan jag pecka ut några utav deras böcker och berätta lite enskild om de? Som sagt, för er som gillar deckarböcker så tycker jag att ni ska läsa Mari Ljungstedts böcker och för er som gillar lite mer kärlek, action och en gnutta fantasti (beror på vilken utan hennes böcker) så tipsar jag om Nora Roberts.

Egetnligen finns det extremt många bra författare, men just dessa två har jag fastnat för nu på slutet då jag läst deras böcker för inte så länge sedan. Så där andra tipset för dagen, inte helt fel va?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0