EN DAG I SOLEN

Har doppat mig i havet idag. Känns helt otroligt. Det som var ännu mer otroligt är att det var över 20 grader, kan tippa på upp mot 24. Riktigt skönt och svalkande! Har även varit en sväng på en butik och köpt kuddar till mitt nya sängöverkast som jag köpte här om dagen. De kommer bli så snyggt i mitt nya rum! Jag längtar verkligen tills allt blir klart.

Sitter just nu och blickar ut över havet. Solen är fortfarande framme och jag fungerar på att tag med mig boken ut för att sätta mig och läsa. Jag tycker det är så mysigt med kvällssol. Gäller att passa på medan jag är ledig och har tid. Snart drar skolan igång vilket innebär att jag kommer sitta slukade med massa skolböcker och dyrligt större delen av mig lediga tid. Hua. Vill inte tänka på allt det där än. Nu är det sommarlov, nu är nu. Sen är sen.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0