DAGENS SAMMANFATTNIG

Vad fort klockan har gått idag. Har varit ute och åkt, kollat runt och myst idag. Har även varit och hälsat på M farmor S som är granne här. Hon var väldigt gullig och mysig. Bjöd på fika gjorde hon också. Vi satt där upp mot en timme. Kom tillbaka för ett tag sedan och har kommit framot halv FRIDA tidningen och kände att jag ville spara lite. Tog då fram datorn för att uppdatera lite.

 

Ska nog gå ut för att hjälpa till med målningen. Mat ska nog också böra fixas snart. Tror det är hamburgare som blir lördagens middag. Har svårt att förstå att det är lördag. Wow, sommarlovet gör en förvirrad vad det är för dag.

 

Nä detta blev ett väldigt förvirrat inlägg, bäst jag avslutar nu innan det blir värre. Dags att dra på sig "sunkkläder" för att ge sig ut och måla. Skojigt. Mina målartalanger är något jag kanske borde satsa på? haha.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0