VILKEN DAG!

Idag är det måndag och början på veckan. Det är väldigt mycket som har hänt idag, trots att jag började sent och slutade tidigt. På en gång då jag slutade så åkte vi iväg tillsammans hunden på akuten då han knappt kunde gå i trappor och skrek då man bar han och då kan t.ex. skulle sätta sig ner och gå in/ur bilen. Det visade sig att han hade fått ryggskott så nu går han på smärtstillande i tio dagar och måste få mycket vila och väldigt korta promenader. Lillhjärtat vårt.

Då vi kom hem så fick vi skynda oss för att hinna till julbordet i tid. Det blev trekamp som slutade med massa julgotta. Nu har jag precis kommit hem från det och tänkte kolla lite spanska tills mitt hjärta kommer. Jag hör av mig senare.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0