SOVDAGS

Nu är det dags för mig att studsa i säng, sovmorgon och allt i morgon känns helt underbart! Att plugg och ta vara på dagen och sedan fram mot eftermiddagen då mitt hjärta slutat så kommer han till mig! Wihoo, känns perfekt! Saknar honom så. Han inte träffat honom sedan i lördags och det känns hur länge sedan som helst. Men i morgon, i morgon då ska jag få gosa sönder mitt hjärta.. Nästan, i alla fall få hans närhet, mysa, prata, flamsa, skratta och allt sådant där mysigt ihop!

Som sagt, jag ska nu till att hoppa i säng. Klockan drar iväg och jag är inte speciellt trtt.. än. Kan tänka mig att huvudet kommer känna raka motsattsen då den nuddar kudden! Så jag säger god natt för mig så hör jag av mig igen i morgon! Sov gott alla

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0