SÖNDAG, ELLER ÄR DET MÅNDAG?

Jag vaknade som gladare än vanligt, ett brett leende på läpparna innan jag ens hunnit kolla ut och ser att det inte snöat, men det har ingte gjort mig ett dugg- för jag är så glad. Så glad såå!

Jag har varit vaken sedan kvar i nio, såg nämligen på julkalendern då, det är så mysigt och jag tycker det hör julen till. Efteråt så låg jag och drog mig lite och kom inte upp från sängen, alltid lika uppskattat och skönt då det är helg!

Idag är det söndag och jag tycker att det känns som måndag. Kanske kan det bero på att jag var med mitt hjärta så länge igår så det kändes som lördag och söndag, istället för fredag och lördag? Nåja, det är söndag och jag har en del plugg att ägna mig dag åt. Men utöver det så ska jag försöka hinna åka och köpa ben till min säng hehe! Annars blir det bara lugnt, eller om det nu kallas lugnt då jag har en hel del skolsaker att ägna mig åt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0