SITTER I ETT STUDIERUM OCH FÖRSÖKER FÅ SAKER GJORDA

Dagens långa hål har nu tagit fart och jag har placerat mig i ett grupprum med ett gäng vänner och försöker få lite plugg gjort. Vore underbart att få undan lite så att det blir mindre stressigt då jag tror jag har lätt för att bli stressad. Vill så gärna lyckas och prestera på topp med allt!

Jag har nu öppnat spanskaböckerna för att plugga lite på det, ska även färdigställa mitt svenskatal som det sista försann då min dator pajade i måndags. Men nu är datorn åter och jag känner mig strax redo för att göra den sista topnotchen, känns som att detta kommer bli lysnade! Hoppas även att min dator orkar med att hänga med ett lite längre tag denna gång innan den måste in till it:n igen!

Nä nu ni, nu ska här sättas igång och skrivas och arbetas! Jag ska vara effektiv, engagerad och komma någonstans med allt! Börjar med spanskan för att sedan gå vidare till svenskan!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0