NYSS ÅKT HEM

Buhu, hemst men sant! Mitt hjärta har nämligen nyss åkt hemöver, här sitter jag helt ensamen och lite halv ledsen och trött. Jag tror (eller jag vet) att jag är riktigt kärlekstokig, tycker om honom så helt galet mycket! Vi båda har så svårt att låta varandra vara, väldigt gulligt och sött om du frågar mig!

Vi har i alla fall haft det hur mysigt som helst. Han kom till mig i går strax efter halv fyra. Vi myste, åt middag tillsammans med min familj, såg på idol, pratade, myste, skrattade och hade det hur mysigt som helst. Satt på en film halv ett som vi inte alls så speciellt mycket av då vi var ganska trötta så vi stängde av och somnade sådär vid ett tiden.

Väcktes i morse så en dunderlång sovmorgon blev det inte  (klockan var kring halv elva), men en massa mys blev det allt innan vi tog oss upp! Åt frukost och segade på lite, spelade biljard och åkte ner på stan en sväng. Fikade och hade det mysigt med ett gäng. Sedan blev det att åka hem och ta det lugnt och nästan med desamma då vi kom hem vid fyra så blev vi ensamma hemma. Kelade, myste, gosade och allt sådan där mysigt som man gör tillsammans med den man tycker om gjorde vi och nu så har han precis åkt hemöver. Hua, saknar mitt hjärta redan. Känns lite tungt att det är ända till på onsdag då vi får ses igen, buhu.. Men jag får se det som att dagarna kommer gå fort och bara rusa förbi, kanske kan vi ses en sväng innan som vi sa.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0