MARKET PLACE ÄR MIN PLATS FÖR STUNDEN

Har insett att dagens uppdateringar har varit riktigt urusla. Men well well, här är jag igen. Har rent ut sagt haft fullt upp, om det inte har varit lektion efter lektione så har jag istället behöft sitta med andra skoupgifter eller om inte- skynda mig för att hinna äta innan dagens spekade schema har fortsatt!

Men nu kan jag andas ut en aning, sitter kvar på skolan och skriver en essä om skräck. Går riktigt bra! Galvet bra skulle jag vilja säga. Riktigt nöjd över det jag presterat hittills av mitt arbete! Jag ska snart åka hemöver, tänka att jag kunde vänta på skjus så jag slapp ge mig ut i vädret som jag knappt vill tänka att ett esisterar utanför skolans dörrar och fönster!

Jag tänkte att det är lika bra att fortsätta nu medan glöden, energin och inspirationen finns där! Jag hör helt enkelt av mig senare och får ta och önska er en trevlig torsdag eftermiddagn/&kväll. Förresten, snart är det helg!!! Jag längtar så, hehe! Men som sagt- ha det bra så länge så hörs vi!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0