JAG SAKNAR HONOM REDAN

Ännu en lika enormt fin och mysig stund tillsammans med mitt hjärta som betyder väldigt mycket för mig. Igår efter skolan så gick jag och mötte mitt hjärta så gick vi sedan tillsammans hem till mig. Myste, gjorde middag, såg på tv, bakade pepparkakor, busade och hade som sagt en väldigt trevlig och underbar eftermiddag, kväll, natt och morgon tillsammans. Det är helt underbart hur mycket jag tycker om honom, det värsta av allt är saknaden nästan. Jag menar, att redan nu, ett par timmar efter att ha pussat av varandra för att båda åka till skolan så längtar jag så efter min prins!

Jag ser redan nu fram nästan gång vi ses som blir på fredag. Två dagar, mindre än 48 timmar, det är lycka. Det känns galet enormt bra! Det gillas enormt. Jag blir till mig något galet mycket varje gång jag tänker, skriver eller pratar om honom, P, min älskade och underbara pojkvän!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0