FRUSTATION OCH IRRITATION

Vad finns det och säga? Jag känner mig vilsen, eller en aning i alla fall.

 

Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, vad jag ska göra eller vad jag borde göra. Jag sitter här, bakom en datornskärm, i köket för att vara exakt, har en värkande rygg som för stunden är värre än värst. En kopp kaffe bredvid mig och en snarkande hund i lådan alldeles intill bordet där jag sitter. Ett skrivblock upp på bordet, det står imperfekt och priteritum, något som jag borde ägna mig tid åt just nu- men som istället blir spenderad här.

 

Ett spanskaprov som går i stapeln på tisdag till veckan, en vecka om jag ska vara exakt. Nu när jag tänker efter så är det länge, en hel vecka! Oj. Nog är det bra allt, känns bra! Kanon om jag säger så!

 

Jag känner mig lite yr och borta, har mått illa sedan i lördags, ida är det tisdag. Tankarna har börjat cirkulera i mitt huvud, kan det vara så att jag har gott och blivit laktos, eller något liknande? Hualigen, ska nog sluta spekulera och dra slutsatser kring det och istället se om det blir bättre och om inte, höra av mig till någon som kan hjälpa mig!

 

Annars då? Jo det känns just nu som ett ganska meningslöst och strödigt inlägg, men vad gör det? Kan få bli något sådant också, för det är ju ganska roligt att skriva. Skrivet det som faller en för stunden, och poff så bildar det meningar som kan bli ganska fina och kanske betydelsefulla i slutändan!

 

Nu ska jag ta och rycka upp mig som min vovve verkar ha gjort, han sprang nämligen in i tvrummet och började skälla på något intressant han såg. Jag ska nog göra samma sak, rycka till mig och få lite saker gjorda. Eller rättare sagt kanske stänga ner plugget för dagen och förbereda sig för sängen. Känner mig riktigt slut och trött efter den här dagen! Denna tisdag har varit lite jobbigare än de andra. Undrar varför? Men så ska det väl också vara, att inte allt ska vara på exakt samma vis varje gång och hela tiden!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0