BOMBER OCH GRANATER!

Jag har lyckats förovit mig! Hur är det möjligt att jag, jag, gör det? Nästintill omöjligt skulle jag vilja tala om. Men ack så skönt det var att få sova ut, satt uppe rätt länge i går som sagt med svenska uppgiften så det satt fint med en sovmorgon!

Jag håller nu  i skrivande stund på att äta frukost, det får bli yoghurt och en macka, möjligen att det blir en apelsin innan jag åker också!

Men nu ni måste jag lägga i en högre växel och gör mig klar. Kommer utan problem att hinna i tid till skolan om jag fortsätter i samma räserfart jag använt mig av under denna morgon! Jag hör av mig senare under dagen, ha det bra så länge!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0