BÄSTA JULKLAPPEN FRÅN BÄSTA POJKVÄNNEN

God mrogon alla söta! Idag är det torsdag och första dagen på jullovet och jag kan ta och meddela att det känns riktigt bra!

Mitt hjärta kom som sagt till mig i går kväll och sov hos mig inatt. Vi har tagit hand och myst riktigt mycket, pussar och gullat på. Jag tycker om den där killen riktigt mycket, han är så go och gullig! Han har en viktigt roll i mig så är det bara, bara så grymt go och härlig!

Vi firade även julafton tillsammans i går kväll, jag fick riktigt riktigt fina julklappar av honom, ett halsbans som det står vår första bokstavs namn och ett hjärta emellan, så så sååå vackert! Älskart, en tår var så nära att falla då jag såg det. Jag fick även en urgulligt nyckelring med ett hjärta och nyckel! Han blev också riktigt glad för mina pressenter och en tår var även hos honom nära på att falla, vi lyckas riktigt bra med att finna julklappar till varandra!

Han börjarde klockan nio i morse, så vi klev upp sisådär tjugo i. Låg och myste och gosade lite för länge men det vara bara så värt det! Han är så svår att låta bli, min goobit!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0