ÅKT TILL SKOLAN

Nu har jag precis pussat av mitt hjärta som har åkt till skolan! Jag får ta det lugnt här hemma ettt tag kvar innan jag åker iväg till skolan för att b.la. ha spanskaprov. Tänkt nu tills jag ska gå ta det lugnt, kolla igenom spanskan lite och fixa mig.

Vi hade en lika mysig och gosig gång som alltid jag och mitt hjärta! Han kom till mig i går vid halv åtta, vi myste såg på tv och avslutade kvällen med fika och jägarna 2. Dock blev det inte så mycket filmtittande utan mer mys och gos. Vi somnade vid ett och kelv upp vid tjugo över nio och hjärtat åkte nu vid tjugo i.

Det är alltid lika svårt att slita sig från han jag älskar, man vill bara pussa och gosa på honom. Men jag får inte vänta så länge till nästa gång, utan i morgon. I eftermiddag så behöver jag köpa lite julklappar och senare fram mot kvällen så har jag ett möte med träning som jag behöver medverka på.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0