KÄNSLOR

Jag har en jobbig känsla inom mig att det skulle bli något mellan min vän och en annan under dessa dagar. Fastän jag vet att det inte kommer bli så för att hon är ingen i han stil. Så egentligen behöver jag inte alls vara "orolig" eller vad jag nu är haha.

Han loggade in på fb för ett tag sedan och har pratat med mig ett bra tag. Nu har han dock gott, eftersom tid på internettcafet gick ut. Han började skriva till mig och det gjorde mig glad. Jag kunde lugna ner mig. Undra varför jag egentligen känner så här. Kan tänka mig att det är på grund av en person som snart ska flytt till "ön". En som jag är beviken på.
'
Men nu ni ska jag mysa i soffan och snaka skit. Ni får ha en trevlig lördag alla.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0