SKOLDAGEN ÄR NU ÖVER

Skoldagen är slut och jag är åter hemma. Sitter och myser framför tv:n ska ta något att fika och bara mysa till det. Blir nog lite senare att kolla in lite skolgrejor också. Full rulle med allt inom skolan just nu, mycket som händer. I morgon är det inte vilken dag som helst heller, vet inte riktigt om jag bör berätta något än eller inte så därför väntar jag. Om det äns kommer bli att jag berättar. Men oavsett så är i morgon 1 september en speceill skoldag, varför kommer jag själv att veta då jag kollar tillbaka.
Nu ska jag gå och ta en utav våra goda bullar som vi bakade nu i helgen, den blev riktigt riktigt goda.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0