SAMMANFATTNING KRING MINA "OFFLINE DAGAR".

Hej hej hej! Nu är jag åter hemma igen och känner att bloggning kommer börja bli stiga igen. Har som sagt haft en lite mer "bloggfri" helg och har ändå försökt att uppdatera så gott jag har kunnat. Träffade nämligen C i lördags och sov där till i lördags och i dag så har jag shoppat gärnet i staden.
Men nu är jag åter hemma, ligger just nu i sängen och ser på oth. Ett skönt avslut på en fartfylld helg! Ska nu stänga av datorn och luta huvudet mot kudden (vilket chansen är väldigt stor att jag somnar med desamma). Därför avslutar jag detta sms med att det troligtvis inte blir några mer uppdateringar ikväll utan att jag hör av mig igen i morgon. Sovi gott.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0