SAMMANFATTNING FRÅN GÅRDAGEN OCH LÄGET NU.

Nu har jag fått en mat i magen och ska nu sätta igång med lite saker jag missade i går. B.la. ska jag fixa lite här hemma och ägna mig åt lite plugg. Igår så blev eftermiddagen och fram mot kvällen ägnad åt att kolla på saker till mitt rum, jag har nu hittat en säng och garderob vilket känns jättekul. Dock så kommer det tröja längre tid än jag trodde innan jag kommer kunna flytta ner då det är fullt upp med andra saker och grejer som ska fixat i rummet och så. Men jag längtar så och då gör det inget att få vänta ett tag.

Förutom att vara på saker-till-rummet-jakt så blev gårdagen ägnad åt att redigera bilder, vilket dröjer mycket längre tide än vad man tror! Det blev även en prommenad till sammans med mamma och så fotade vi lite. Blir grymma bilder, vilket också leder till att högen med redigeringsjobb ökat. Men sak samma, den behöver jag inte ägna några timmar åt idag, utan det kan vänta!
'
Nä, nu är det bara att sätta igång med dagens "att göra lista". Hör av mig senare under dagen.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0